Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Κρύο, καιρός για...παντοφλάκια! (vol 1)

Σαν να ψύχρανε λιγάκι σήμερα.Είναι λοιπόν μια ευκαιρία να αρχίσουμε να βλέπουμε και παπουτσάκια λίγο πιο κλειστά.Για την ακρίβεια,απόψε έχω διάθεση να δούμε παντοφλάκια.Όσο κι αν δεν αναφέρονται συχνά,είναι ένα πολύ σημαντικό είδος παπουτσιού ειδικά για παιδιά προσχολικής ηλικίας.Κι αυτό όπως καταλαβαίνετε γιατί το χειμώνα θα υπάρξουν πολλές μέρες που δεν θα μπορούμε να βγούμε με τα παιδάκια μας καθόλου αλλά ακόμη κι εκείνες που θα μας το επιτρέπει ο καιρός,το ωράριο εξόδου είναι αρκετά περιορισμένο.Οπότε η επιλογή ενός άνετου και ποιοτικού ζευγαριού ''παντοφλοπάπουτσων'' είναι επιβεβλημένη.
Στην αγορά κυκλοφορούν πάρα πολλά είδη και σε μεγάλο εύρος τιμών.Εγώ έχω αγοράσει για το γιο μου ήδη από τις περσινές χειμερινές εκπτώσεις(από το Ζου Ζου Βebe στο Σείριο: απίστευτη ευκαιρία).Παρόλ'αυτά,μετά τη σημερινή μου πλοήγηση στα διαδικτυακά καταστήματα,νομίζω ότι μπήκα στον πειρασμό να κάνω ακόμα μία αγορά.
Αυτά που πραγματικά με ξετρέλαναν είναι κάποιων εταιριών και συναδέλφων blogger που τα φτιάχνουν οι ίδιες. Η πρώτη εταιρία ονομάζεται easy peasy (www.easypeasy.fr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου